Gokmeninannesi canım 33. Haftamdayım 15. Haftamdan beri mide ilacı kullanıyorum. Ve ilk aylarımda yaşamadığım bulantıyı son aylarımda yaşıyorum. 15. Haftamda çok şiddetli mide ağrısı ve ateşle hastaneye gittim yatış yapıldı kanda ki enfeksiyonum crp çok yüksek çıktı 130larda. 24. Haftamda aynı şeyi yaşayıp tekrar yatış yapıldı ve geçen hafta da aynı şekilde yatış yaptım tedavi gördüm. Bağırsaklarımda bi hastalıktan şüphe ediyorlar bebekten dolayı bakamıyorlar. Bu durumda inanılmaz şiddetli mide ve karın bölgesinde ağrı yapıyor. İnşallah Doğum yapar yapmaz bağırsaklarıma bakılacak Doğuma kadar umarım bi daha yaşamam çünkü çok cok riskli bi durum olduğunu söylüyorlar bebek içinde. Bu yüzden 15. Haftamdan beri antibiyotik tedavisi görüyorum.