Duuyguum sırt üstü yatmak iyi değil bel kemiği ve bebek arasında kalbe giden önemli bir damar var uzun süre sırt üstü yatınca ağırlık o damara biniyor tansiyon düşer vücudun bi uyuşmaya başlar. Kan akışını engeller. Sağ ya da mecbur sol. Ben bacak arama ve bi tane sarılır gibi yastık alıyorum bol yastık çok rahat ettiriyor