babyUras_ neden buluyorsun hastane yapmasi lazim ben 17 guun once oglumu dogurdum ve bana saglik ocagi yapar dediler bende tam dedim saglik ocagina gittim bizde o ilac yok hastaneleer hep yolluyor bize dedileer esim aradi bi ton kavga etti ve benim oglumun gobegi düstukten sonra hep kanamaya basladi goturdum kanama yoksa gobek dusmusse yapmayalim dediler kanama var dedik yaptilar ve ona ragmen kanama devam etti tekrar hastaneye gittik dun ikinci kez k vitamin asisini yaptilar dunden beri kanamiyor gobegi hastane essek gibi yapmak zorunda