Mavispembis1_ gözü kapalı güvenilecek bir uzman bence alanında, diğer hastaneleride arastırdım nerden baksanız hepsi cok ucuk fıyatlar, 450 gibi rakamlardı, ebru tarıma ayrıntılı ıcın gittim tek 600 kredi kartı nakit 550, ama cok güzel ilgilendi. ünv hastanesini aradım fakat yoğunluk coktu ve önceden poliklinik randevusu alıp öyle ayrıntılıya yönlendiriyorlar ve sıra almak mucize ,durumunuz müsaitse hiç baskasına gitmeyın ebru tarım 👍🏻