Bsr-shn123 Kızlar bu konu hakkında bilgısı olana varmı Doğumdan sonra kordon bağının hemen kesılmemesı 5 10 dakıka bekleyıp kordonda kı bütün kanın bebeğe tamamen gecmesı gerekıyormuş sız neler düşünüyorsunuz bu konu ile ilgılı
CerenAkbulut Bsr-shn123 bende aynen yazdığınız gibi okudum, çoğu araştırmaya göre daha yararlıymış fakat izlediğim videolara görede hemen kordona makas takıp anneyle ilişkiyi kesiyorlar. Bunu doktorumla konuşacağım bende.
Bebektsk Bsr-shn123 bende bugün öğrendim bunu geç kordon kesilmesi açıklanmış bilimsel yararları varmış ama Türkiye’de sıradan olan hemen kesilmesi ben devlet hastanesine gidiyorum ama bende konuşacağım bu konuyu doktorla
Bsr-shn123 CerenAkbulut ya evet bnde öyle görüyorum ve sorduğum kişilerde öyle diyor hemen kesiyorlar hıc bekleme olmuyormuş ve cok zararlı o kanın kesınlıkle bebeğe gecmesı gerek bende konulacagim inşallah doktorum Doğumda kendı bildıgını okumaz
Bsr-shn123 Bebektsk bunu Doğuma giderken ebelerle konuşmak gerek cünkü devlet hastanesınde doktorunuzun doğumunuza girmesı zor
Sims35 Bebeğin ilk 3 aylık kan ihtiyacı o ilk 10 15 dakika kordon dan geçiyormuş bebeğin kan depoları doluyormuş o yüzden çok önemliymiş ileride kansızlık yaşamamak adına ( Doğum eğitiminde böyle öğrendik 😉 )
Bsr-shn123 Sims35 evet ama bunu Doğum doktorlarımızdan başka herkes nedense biliyor birtek onlar bilmiyor