Oznuryasin sırt üstü yatıp uyumak nedır ya rahatsız etmeyin dercesine bızde sadece kendını gerdı ama hala hıssedemıyordum hareketlerini doktor da ye ı başlıcaksın hıssetmeye dedı anlamadım 😏 oo teyzesi oğluşum 11 haftalıkken gosterdı kendını 🤣 inşallah bı dahaki kontrolu de gosterır cınsıyetını 😊