Sumeyyye Estetik kaygısı olup doktoru bebeği riske atamam dediği halde üzülmesinden dolayı sanırsam kötü bir annemiyim diye soruyor.
Tubabdullah Sizin ve bebeğiniz için hayırlısı neyse o olucaktır sezeryan veya normal. Sonuç olarak minik mücizenizi kucağınıza alınca estetik kaygınızı bence unutucaksınız önemli olan sağlıkla doğumun gerçekleşip bebeğinizi sağlıkla kucağınıza almanız. Nasibinizde ne varsa onu yaşıcaksınız tabiki gönlünüzdeki gibi olmasını dilerim . İnşaallah .