Tek_yumurta_ikizlerim4 İyi akşamlar.34+3 Tek yumurta ikizlerime hamileyim .09.09.2019❤️ İnşallah doğumum olıcak.Sizler kaç haftalıkken dogum yaptınız kaç kilo dogdu bebişleriniz🐣🐣Veya bu haftada dogum yapıp küvezde yatan bebişler oldumu ❤️
dytays_2 Tek_yumurta_ikizlerim4 35+5 çift yumurtayız biz de 🤗 sancılar var ama doktor bize tarih vermedi durabildikleri kadar tutalım dedi size neden o tarihi verdi acaba ?
Tek_yumurta_ikizlerim4 dytays_2 Birde tek kese hamileligi daha riskli bir durummuş çift keseye göreye o durumdan dolayı riske atmak istemiyo 😊
Tek_yumurta_ikizlerim4 Benim baştan itibaren düşük tehlikem ve riskli bi gebeliğim var.Şuan için bebeklerimin gidişatı olması gerekenden bir hafta daha büyük oldugu için daha fazla riske atmak istemedi inşallah saglıklı bir şekilde kucagımıza alırız bebişlerimizi 🐣🐣
dytays_2 Tek_yumurta_ikizlerim4 anladım inşallah önemli olan sağlıkla gelmeleri 🙏🏻 Sağsalim kavuşalım hepimiz de yavrularımıza 😍😍