Yavuzum1202 3 gündür tansiyonum cok düsük 8/4 suan 7/3 6/3 sureklı o arada gidıyor bebeğe zararı olur mu
Kubradem Benimde hep düşük ama düşük değil yüksek tansiyon gebelikte tehlikeli dedi doktorum. O da kan basıncı yüzünden uzun süre açlık olmaması gerek. Ve hissettiginiz anda hemen bi tuzlu ayran çok iyi geliyor
Yavuzum1202 Kubradem benim tansıyonum cok oynuyor doktor kontrolünde cok yüksek çıktı doktor takıp et dedi 3 gündür düsük serum al dedi doktor ama cocugum var gidemiyorum doktora
Mirayyy77 Yavuzum1202 ben bu zamana kadar hiç sorun yaşamadım canım bebekte bende iyiyiz şükür yüksekten iyidir düşük tabi yinede dikkat etmek lazım 😊