Aktassibel canını sıkma bunun için bi tanıdığıma 4 kilo demiş kadın normal istememiş farklı bi doktorda doğurmak zorunda kalmış 4 kilo dediği için korkmuş doktor biraz ısrarlı davranmış 2900le gayet güzel normal Doğum yapmış ultrason da yanılma çok oluyor canım bu arada benim 34+3 2400 32 de 2100 dü