Elasusaime yasadım çok kötü oldum ve artık dayanamayıp hastaneye gittim bir skıntı yoktu çok sukur sadece rahim buyudugu için kasılmalar sancılar oluyormuş bir gün boyunca agrımıştı kasıklarım çok zor ama her dakika hergun olmuyo yinede doktoruna gozuk istersen😊