SweetB Hamilelik zor mu ben mi zorlanıyorum bilmiyorum. Bu süreçte riskli guruba girip bebeğimin ense kalınlığı olduğunu öğrendim DNA testi yaptırdım sonuçlar temiz çıktı 29. Haftamda doğum sancıları kasılmalar başladı 5 gün hastahanede kaldım ve normal doğum yapamayacağımı plesantamın doğum yolunu kapadığını öğrendim 37. Haftada sezeryan yapacaklar bu süreçte evde sürekli dinlenmem gerekiyor ben mi sorunluyum hamilelik mi zor eşim ile annem en büyük destekçim benimle gülüp benimle ağlıyorlar ikisine de çok üzülüyorum eziyet ediyormuş gibi hissediyorum çok güler yüzlü neşeli biriydim sürekli üfleyen iğrenç bir şey oldum :(
Emirbebek Benim de daha 11 haftalık ve çok zor geçiyor bazılarının Kolay hamilelik dönemi geçiriyor inşallah sağ Salim kucağımıza alırız 👶🏻👶🏻👶🏻💞