Emellezel Kızlar ben 20 haftalık hamileyim aslında çok sık çıkmıyorum ama çıktığımda hala idrarım varmıs gibi hissediyorum sizde de böyle mi ? Ayrıca ilişki sırasında da aynı his olusuyor sanki tuvaletim varmıs gibi hissediyorum
azizeguneyy Emellezel eğer bu devam ederse ve vajinada yanma olursa idrar yolu enfeksiyonu olur aklında bulunsun.
Kadriye05 Emellezel eger su tüketiminiz fazlaysa gun icerisinde veya yatmadan o yüzden de olabilir çünkü bende aynıyım doktorum sen üstten içersen alttan gider bu normal demisti 😂
Kubradem Bebek artik buyudukce mesaneye baskı yapıyor canım ama yanma ya da acıma gibi bisey varsa enfeksiyonda olabilir o da öyle yapıyor cunku
Hzlll Emellezel yanma ağrı yoktu evet akşamları gece 2 defa kalkiyordum çok sık oluyordu doktorun verdiği ilacı içer içmez geçti kasıklarda kramplara da neden oluyor
Zehralismail Emellezel ben de de yanma ağrı yoktu. Sadece tualetim varmış gibi hiss vardı. enfeksiyon çıktı ne yazıkki 1 paket antibiyotik kullandım ama çok şkür geçti
Emellezel azizeguneyy daha önce yasamıstım enfeksiyonu bu biraz farklı acaba ben mi yasıyorum bi tek bu sorunu diye merak ettim
azizeguneyy Emellezel ben sürekli idrara çıktığım için anlamıyorum bile valla artık ne olduğunu. 🤷🏻♀️
Kubradem Bende o yüzden dedim çünkü benim ilk baslarda sık tuvalet varmış gibi hissediyorum sonra yavaş yavaş yanma acıma oluyor sonra tahlile enfeksiyon çıkıyordu. Temiz tutmaya özen göster ve kuru tutmaya
Ssraa Evet gebelikte sık idrara çıkma olur. Ama sizinki enfeksiyon gibi geldi, idrardan sonra hâlâ var hissi enfeksiyon belirtisidir
Emellezel Kadriye05 yatana kadar içiyorum ama artık bi iki saat kala içmeyeceğim bakalım o zaman nasıl olacak ☺️