haklisinesracim Kizlar 37+1olan hafta 38 mi sayılır 37mi sayilir? 38 den önce doğan bebekler prematüre olur dedi hemşire arkadaşım.benim sancılarım geliyor korkuyorum
azizeguneyy haklisinesracim 38. haftadasın. 38. haftadan sonraki her gün senin için doğum günü olabilir. 38'den önceki haftalar prematüre oluyor.
Kalbiminsesi haklisinesracim yok canım 38 de tamamen gelisimi tamamlaniio bizde 38+6yiz hala gelmedi yavrucak