eylulunannesi Nrmnism canım aynı sorun bendede var arayanlar nasılsından çok doğum hikayelerini anlatmak için arıyor gibi o kadar seyi diyip diyip bide herkesin ayni olmuyor tabi demeleri yok mu Allah aşkına bi huzur verin ya
kimsebilmesindiye Cevredeki cok korkutanlara once susmalarini söyle... boyle sacma insanlara sinir oluyorum. Canim oyle anlatılan gibi oldum bittim bisey degil.zaten oyle bisey olsa insan cesaret edipte 2. Cocugunu doguramaz.acisitla tatlisiyla doguruyorsun. Hastane calisanlarida insan sonucta acidan oldurmezler seni. Abartan kadinlar kim ne derse desin parmagina igne batsa ortaligi ayaga kaldiran kadinlar. Tabi ki aci cekiyorsun ama Dogumda acidan olen kadin duymadik simdiye kadar.
Nrmnism İlk dogumum kızım olack hayırlısıyla ama öyle çok korkutuyorlar ki yok o sancıdan yastıgı parçaladım ben
Oglusum2019 Nrmnism sanciyi düzgün nefes alip vermekle karşilarsan daha kolay olur ;) 3 hamilelim bu da normal olacak inşAllah.. bide düzgün ikincaksin tamamdir yavrunu kucağina verirler.. korkulacak birşey olsaydi insanlar asla normal doğum yapmazdi
Brgl_18 Takmayın ve susmalarını söyleyin birde o söyleyenlerin kaç çocuğu var merak ediyorum🙄 ikinci bebeğime hamileyim oğlum 15 aylık tam gününde nişan gelmesiyle oyalanarak hastaneye gittim eşim benden daha çok panik halindeydi nts ye bağladılar 2 cm açılma var sancı yok eve göndereceklerdi hastanede 1 saat yürü sancın olmazsa git dediler 1 saat yürümeden sancılarım bastırdı sancı odasına girdim ama çıkamadım🤷♀️🙃 yurt dışında yaşıyorum dil sorunumda var doktor yok ebe yardım etti ebede karşıma geçti ve sadece nefes alıp vermeyi gösterdi🙄😅😅 kendisi çok güzel yapıyı müdahaleye gerek yok diye 😐 sonuçta acemiyim korkulacak bişey yok kızlar rabbim o an bir yol açıyo bir sabır güç veriyo gerçekten günlük hayatta belimiz agrısa yataktan kalkmayız ama o an o süreç nasıl ilerliyor farkında bile olmuyorsunuz. Rabbim hepimizi bir nefeste doğum yapanlardan eylesin ikinci doğumumda öyle olsun 🙏😅
Brgl_18 Şimdi de bana birinci doğumu rahat geçenler ikinci de çok zorlanıyormuş diyorlar bende korkmuyor değilim🙄😂😂😂😂 ama bence hamilelik sürecinde günlük yürüyüşün hareketin etkisi var ben hiç durmazdım evde 🙃