Erenes 14 sene aradan sonra 3 hamileligim herşeyi unutmuşum 2 oğlum var birer yaş arayla olmuştu buda 14 sene sonra geldii 37 haftalık yakında kavusacagiz inşallah
3_melek_annesi Erenes hayirli ugurlu olsun bende 3 Bebegime hamileyim benimkilerin yaslari kucuk ama oglum 8 kizim 4 yasinda
Leyla9292 Erenes hayırlısı ile gelsin inşalla bende aralıkta ALLAH nasip ederse 3üncü kez sezeryan olacam iki oğlum var benimde küçüğü 5yaşına girdi..oğlan mı kız mı?
Leyla9292 3_melek_annesi merak etmeyin benimkiler de öyle biri 7 biri 5 yaşına girdi şimdi 24 haftalığım.
Haticefirat Leyla9292 kız olsun istedim bunu ama rabbim hakkımızda hayırlı neyse onu versin yine de 3. Oğlum olacak allah nasıl ederse 😊
Leyla9292 3_melek_annesi ben şuan sadece biran önce zaman geçsin doğsun istiyorum vücut olarak rahatlamak istiyorum diğer her türlü geçer buda diğerleri gibi AL-LAH in izniyle büyür.
Akfth Benimde 3. Hamileligim Benimkilerde kucuk 5.5 ve 4 yaslarinda ogullarim var Simdi kizim olucak nasipse
Leyla9292 Haticefirat aynen benimde öyle doktor önce kız dedi bir ay sonra özele gittim erkek dedi ne yapalım nasip hayırlı evlat olurlar inşalla.
Pembepanjur Bende varım canım . Aynen bende unutmuşum ama içgüdülerime ve tabiki yaşımın verdiği hayat tecrübeme güveniyorum Allah ‘ın izniyle . Rabbimin mucizesi , ne kadar şükretsem az . Hep isterdim ileride bir tane daha olsun diye elhamdulillah ozaman bu zamanmış.
Oglusum2019 Erenes 8 yaşinda kizim var 18 aylik oğlum 39 haftalikda hamileyim bi oğluşumuz daha olacak... ❤️💙💙
Leyla9292 Pembepanjur hayır şuan kaldığım yerde bunu yapacak doktor yok zaten birde ikinci sezeryan dan sonra çok zor. İkinci sezeryan im berbattı.
Banu_ayaz Erenes Abiminde ayni oldu sizin gibi 10 sene sonra 3.geldi digerleri büyük oldugu icin yengem rahat büyütüyor cok yardimci oldu diger cocuklar minigimiz de evimizin maskotu oldu 🤗 sizde saglikla buyutun insallah