Fatmanur122 evet canım bebeği sonra gördü bende korktum ya dış gebelikse ya sadece keseyse diye ama çok şükür bebekmiş seninde öyledir hiç moralini bozma bebeği gördükten sonra kalp atışını duymak için bekliceksin oda bi endişe acaba atıyomu atmıyomu falan annelik hep endişe dolu🙏🤦♀️