Hcrshra Bol 9 lu ve uyumlu bu doğum tarihini bugün bende almış bulunmaktayım kızlar, planlı sezaryenın güzellikleri 😊 Var mı benimle aynı gün planlayan 😉
Cerenyrt Hcrshra bizde perşembe 37 hafta oluyoruz, tarih verir artık herhalde. 19 u 38 oluyoruz o güne istiyorum ama geçirtirmi doktprum bilmiyorum 😊
Hcrshra Cerenyrt Verir bence canım 38 de sezaryan için artık doğuma alabiliyorlar benim birazda önden gidiyo gerçi ama onunla alakalı tarih ayarlaması yapmadı doktorm.
Hcrshra busragokce Yaa ilkse çok normal canım benimde ilk kızım 40+5 de doğmuştu ona kalsa hala niyeti yok idi sezeryanla aldık 🤣 şimdi o 5 yaşında bile zaman geçmek bilmiyor gibi dursa bile 😊