glchn
Merhaba arkadaşlar 18 haftalıkken bebeğimin beyninde iki adet sıvı olduğunu öğrendim 21 haftalık olduğu zaman detaylı ultrasona girdim ve bunların kist olduğunu söylediler şuanda 24 haftalığım ve bebeğimin beynindeki kistlerin ufaldığını öğrendim bugün:) bu yüzden sürekli bir hastane değişimi trafiği yaşadım doğum için hastane arıyorum devletde doğurmak istemiyorum gaziosmanpaşa civarında önere bileceğiniz bir hastane varmı acaba :)