MrsG gün içinde hep dışardaydım ben hareketliyim diye hissetmedim sandım dün gece de uyumadığını için uyuyup kalmışım normalde bu saatlerde hareketli oluyodu baktım uyanınca da hareket yok tatlı bişeyler yiyince hafif kıpırdandı o kadar şimdi eşimi bekliyorum