Oglusumm Hanımlar anne yanı beşiği kullanan ya da alan oldu mu?Nasıl kullanışlı mı acaba🤔Alıp almamakta kararsız kaldım.
NaimeYilmaz Oglusumm ben aldım ilk bebgm olcak Rabbim nasıp ederse katlayıpta kaldırabılecegm bi ürün eşimle ayrı yatmak ıstemıorm o yuzden yine yanımızda olcak ilk5-6ay ama hrtkezn yatagı ayrı 😊 Ben bu sebepten gereklı gordum 🙏
NaimeYilmaz princess e bebekten safe side baby plusun 350tlken almıstm ertesı gun 500 olmustu suan yine 350 bi göz at istersen muzik ve tıtresm sıstemıde var