sozer1 ben 👋🏼 😂 biri hiç açılma yok dedi biri bir cm dedi sabah yatış işlemlerim yapıldı 1de başladılar suni sancıya gece 2de doğum yaptım ama doktor iki üç gün sürebilir demişti allaha şükür okada rsürmedi sancı geldikçe afedersin büyük abdest yapar gibi ıkındım bebeği aşağı iter gibi böylelikle açılmam hızlı ilerledi gece 01:57 de doğurdum üç yada beş dk bile sürmedi doğum 😂