okyanus8731 arkadaşlar merhaba kuzenim için yazıyorum ve bilgisi olan yada başına gelen varsa mutlaka cevap verebilir mi..kuzenimin tek göğsünden sıktıgı zaman sıvı geliyor..sıvı renksiz su gibi..hamilelik durumu yok..sizce sebebi ne olabilir? doktora gidecek ama burdan bilen varsa danışmak istedim
Oglusum89 okyanus8731 süt hormonu yükselmiştir kadın doğuma gidip test yaptırması lazım dostınex diye bir ilac verıyorlar o duzene sokuyor cnm
Aylingizem Benim hamileliğimin ilk belirtisi olarak sıvı gelmişti yine de bir baktırın derim bir kan testi yaptırın.. belki testte çıkmaz ama kanda çıkar bende ilk belirti oydu.. ama hamile değilse de tedavi olması gerek hormonlarında düzensizlik olmuştur ve bu çocuğu olmasına engel olur.. hemen yarın gitsin bence doktora.. kan testi yaptırsın
Kbrbnc Canım ben evlenmeden önce benden de geliyordu evlendim çocuk yokken de geliyordu şuan hamileyim sıkamıyorum ama ben zamanında gitmiştim bana bisey olmadığını söylemişlerdi ama yinede kuzenin gitsin gözüksün bi çünkü herkeste aynı olmayabilir