Merhaba hanımlar.. 14+6 olduk bugün Allahın izniyle fakat daha öncesin de oluşan göbeğim son 3-4 gündür yok işin kötü tarafı zaten benim hamilelik adına ne bulantı ne aşerme hiç bi sorunum olmadı acaba bi problem mi var ki diye endişenesiyorum. Böyle bi durum yaşayan varmı