ayseee_012 Kızlar merhaba. Aranıza yeni katıldım. Sizlere bisey danışacağım. Gebeliğimin 24.haftasindayiz. Geçen hafta doktor bebeğin asagida oldugunu kafasının sağ alt kasık bölgemde olduğunu söyledi.Ilk gebeliğim olduğu için bilemiyorum malesef. Aranızda bu haftada olanlar nerde hissediyorsunuz. Ne zaman daha yukarılarda hissetmeye başlarım? Kafama çok takıyorum Allah korusun erken doğum olmasından korkuyorum.
Foto03 ayseee_012 canım bende 24+1 im bugün kontrolümüz vardı. Bebek kafası yukarda ayakları aşağıda dedi plasenta sağ tarafta dedi. Hareketleri gittikçe göbek deliğime geldi ama ara ara çok aşağıda tekme yediğim de oluyor 😊
Gzdnr ayseee_012 bizde 11 haftayiz bizimde şimdiden aşağıda denildi ama cikcakmiş yukarı aksilik olmazsa 12 den sonra dedi doktor çıkmaya başlar ama bence doktorunun dediği önemli biraz kafa karıştıran bir durum
ayseee_012 Foto03 Canım arada ben de göbek deliğime yakın hissediyorum baya hareketli ama şu takılıyor kafama sen de bazı hareketlerini kaşık bölgelerinde hissediyor musun 23+4 'üm
ayseee_012 Gzdnr bilemedim canım aslında 24 ten sonra tam yukarıya çıkıyor diye biliyorum ama doktor bizi korkuttu
Gzdnr ayseee_012 başka bir doktora gitmekte fayda var o zaman bu konuda siz bilirsiniz tabi yine ama korkutan bir doktorsa deneyebilirsiniz bu zamana kadar bunu soylemeliydi zaten 24 hafta az bir zaman değil çünkü