Ozlemosman 29.haftadayim belim ve kuyruk sokumum cok agriyor yuruyemiyorum ne yapsam ne kullansam iyi gelir🙁
Oglusum89 Ozlemosman bende 25 haftalıgım acaip agrıyor yuryus yapardm 1 saati askın ama artık 25 dkda agrılar gırmeye baslıo belime zorluyorm biraz bu sefer kopucak gbi oluyor 🙄
Busramerve Ozlemosman benim de kuyruk sokumum o haftalarda çok ağrıyordu. Masa başı çalıştığımdan diye düşünüyordum ama magnezyum içtiğimde azalıyordu. Diasporal direkt saşe kullanıyorum ben.
duyguozz26 Bende aynıyım basamıyorum bile ayağımın üzerine, direk belimi kitliyor. Yarın kontrolüm var sorucam öğrenicem yazarım burayada 😊
Sevda_gur Merhaba kasık agrisi ve ayaga kalkinca birden altinizdan birsey bosalcakmis hissi yasiyor musunuz