Sercannirem kızlar 23+2 haftalık gebeyim ve artık egzersizlere başlamak istiyorum erken mi? yada bebeğime zararı olur mu?
HNur_06 Sercannirem ben başladım doktorumdan izin alarak 22 haftalıkken. Şimdi 25 olduk bile. Ödemlerden çoğunlukla kurtuldum şükür bi yere giderken de zorlanmıyorum artık
Elininanasi Sercannirem canim bu senin durumuna bagli birsey Doktora sor bu soruyu herkwsin vucudu ayni diyil.
Monna Dr unuz karar verir buna. Riskli bir durum yoksa ağır tempo yürüyüş ve hamile platesi öneriyorlar. Ben de başlamak istiyorum iki aydır ama hastalıklardan sonra da tembellikten başlayamadım 😵