Canım yanıltıcı bir yorum yapmak istemem ama sanırım rahimden bebeğe giden kan akışına bakacak doktorun. Biz 21 haftadayim dün ayrıntılı ultrason randevumuz vardı orada bakıldı benimkine de hatta sağ taraftaki kan akışı yavas dedi sol iyi durumdaymis ikisininde yavaş olduğu durumda ilaç veriyoruz ama tek taraflı sorun olmaz dedi. Ama yine de içim rahat değil bu konuda fikri olan varsa bana yardımcı olabilirmi acaba?