Brnsl bende aynı yapıyorum biraz 0 3 aldım ama şimdi 3 6 ya geçtim artık araya bi kaç tane de 6 9 ay aldım bebeğinin durumuna göre almayı planlıyorum daha çok minyon mu olur tombik bi bebek mi olur bilmiyorum diye 😄bide çevremdekiler 0 3 olanı çok kısa bi süre giyiyo dediler