Yasmingny Arkadslar bugun seker yuklemesıne yaptrdım ve bende ınsülün direnci cıktı beslenmeme dikkat etmeliymısım
Neslihancoskun Yasmingny bende geçen hafta yaptırdım açlık çok yüksek çıkmadı ama ilk saat yüksek çıktı diyet dedi yediklerime dikkat ediyorum yapıcak bişey yok peki sende suyu fazla falan çıkıyor mu
Esraozturk92 Geçmiş olsun cnm ben daha şeker yüklemesi yaptırmadım 14haftaligiz. Ama açlık şekerim yüksek olduğu için doktor katı diyet yapmamı söyledi şimdiden bişey yiyemiyorum 🙄
Erenes Neslihancoskun dikkat etmesen suyu fazla çıkar canım arkadasin çocuğu 33 haftalıkken 5 kilo oldu şekerden ve almak zorunda kaldılar
Erenes Bende yaptirmistim insülin kullanman lazım.dediler diyetisyenede gittiim her gün diyet yaptım sürekli sekerimi takip ettim ama yinede insülin kullanmadım diyet yapın gidiyor çok şükür şimdi sona geldim 37 haftalik oldum hiç bir sıkıntı yok her şey normal sizede tavsiyem her gün yürüyüş yapın yedikerinize dikkat edin inanın yaparsınız hiç birşey kalmıyor
Neslihancoskun Erenes yok kilosu haftasına göre az bile geliyo ama dikkat ediyorum diyetime inşallah bi sıkıntı olmaz