Mrv_mrv Benim 32. Haftam (istersem dogum iznine ayrilabilecegim süre ) sömestr tatiline denk geliyor.Doğum iznine ayrılmayıp tatilin bitmesini beklemesem sonra ayrilsam o süre doğum sonrası iznime aktarilir mi acaba? Fiili çalışma olmadığı için olur mu?
Mrv_mrv Defnekrblt Fiili çalışma olmadığı için doğum sonrasına eklenmemiş diye düşünmüştüm bende peki teşekkür ederim 😊