Bebegumveben Bayanlar hamilelikte günlük nekadar su tüketirsiniz ? Ben 2bucuk içiyorum ama yetersiz geliyor sanırım
ktnzehra49 Bebegumveben ben hiç su içmiyorum desem yeridir galiba günde 2 bardak ya içiyorum ya içmiyorum
kayramom1 Bebegumveben ben cok su tüketiyorum kaynanam kızıyor 😂 ilaçlardan galiba 3 litreyi geciyo günde gece kalkıp bile içerim
FSCMK Bebegumveben ben kocaman sürahiden 2 tane içiyorum 3 litre içiyorumdye özellikle sabah aç karnına çok su tüketiyorum
Bebegumveben ktnzehra49 canım cok az içiyorsun ben dun gittim su tuketmelisin dedi cay kahve icme dedi. Normal dogum için suyun çok önemli içmeye çalış
Ozgdnc Bebegumveben gebelikten öncede bu şekilde tüketiyordum. İlk haftalar mide bulantısı sebebiyle çok icemedim ama mide bulantim kesilince eski düzen devam ediyorum ☺️
Ltfy 2 buçuk 3 bazen geçiyor 3üde. Gecede 4 5 kere lavaboya kalkıyorum her kalkmada yine içerim mümkün olduğunca içmeye çalışıyorum 🙏
minikkurabiyem2019 Bebegumveben 2,5 3 en fazla canım zaten meyve felanda yiyoruz cay meyve suyu derken ihtiyacımızı karsılıyoruzdur
shrbrk normalde su içen bi insanim. doktor bana 4litre dediği günden beri 3e zorluyorum. dun su içe içe su kustum 😔😔
Momzls Suyunuzun artması için havuç suyu içmenizi öneririm elbette suda çok önemli fakat havuç suyu birebir
Demirleblebi Momzls havuç suyu a vitamini nedeniyle hamilelikte sakıncalı diye biliyorum. Yanlış mu biliyorum yoksa belli bir miktara kadar serbest mi?