Mlkertg merhaba çok geçmiş olsun benimde evim dubleks merdivenlerden düştüm kanama ve ağrım olmadı çok şükür ama çok fazla ezik oluştu belimde ve bacağımda ertesi gün doktora gittim çok şükür bişey olmadı hatta dr,um hep böyle aksilikler hep hamilelerin başına geliyor dedi hiç korkmayın inşallah bişey olmaz ama kontrol amaçlı gönlünüz rahat olması için bi dr tabiki gidin derim ben,