Ayliz Kızlar 11 haftalı gebeyim. Dün akşam afedersiniz tuvalete gittim peçeteee ıp ıslaktı sanki işemiş gibi. Aynı zamanda o dakikalarda sancım vardı. Göbeğim resmen yamuk duruyordu. Göbek deliğimin sağ kısmı sertleşmişti dokunduğum an orda bir sıkıntı olduğunu düşündüm. Aynı zamanda bel ağrım da var. Bugün de ishal ile güne uyandım. Sizce normal mi korkuyorum açıkçası. Devamlı doktora da gitmek istemiyorum panik atak oldum çünkü.
Faatmaace Bende 11 haftalık hamileyim bazen isal olabiliyorum ve devamlı akıntımda oluyor ama iç çamaşırım nemli oluyor ıpıslak hiç olmadı bence sancıların devam ediyorsa git doktora en azından ultırasonda bakılır için rahat eder