Hamilebiranne çünkü parası olan bu devirde iyi muamele görüyor. Siz 7-8 bin tl verdikten sonra sıkıyosa sizi memnun etmesinler 😄 mesela ben hacettepede prof. a gidiyorum doğumuma o girsin istiyosam 2,5 bin lira fark ödeyerek onu sokabilirim ama orası da devlet. Yani memnuniyetin parayla bi ilişkisi var. Devletin koyduğu sınavı geçemeyen doktorlar özellerde doktorluk yapıyolar işte. Bizim hamilelerimiz fazla şımarık istiyolar ki herkese anne-baba gibi davranılsın. Ama özeldeki doktor sizi kesmek istediğinde vereceğiniz para artacak ve bunu reddedemeyeceksiniz çünkü hiçbi doktoru sorgulamadınız. Dediğim gibi sizinle alakalı bir durum 🙋🏻♀️