Mrvyksl Kızlar nişanım geldi bugün ilk doğumum olucak doktorum su ve kasılmanı beklicez dedi sizlerin nişandan ne kadar zaman sonra kasılma su veya doğumunuz ne zaman gerçekleşti ? Dünkü muaynede ölçümlde 39+3 çıkıyor bebek aslında 37+2 di biraz öndeyiz
Bsyldrmdlk Mrvyksl nişanı gelen 1 haftaya kadar doğuruyor diyorlar 🤷🏻♀️ 39+6 yim benim hala gelmedi,umarım sağ-salim kucağınıza alırsınız 🤲
deletedmom9494 Mrvyksl merak ettiğim birşey var nişan geleceği zaman sancınız ağrınız oluyor mu yoksa adet sancısı gibi olup öyle mi geliyor nişan
Mrvyksl Bsyldrmdlk umarım sizinde gelir dün 2. Kez catı muaynesine girdim bence o tetikledi die düşünüyorum 🤔
Bsyldrmdlk Mrvyksl çatı muayenesinden çıkınca bende gelir diye düşünmüştüm yarın 2. Kez olucam inşallah benimde gelir 🤲
Mrvyksl deletedmom9494 benim 1 hafta 10 gündür adet sancısı gibi sancım var zaten nişan sancı üstüne geldi
Seherr Mrvyksl gece 3 lere kadar sahilde yürüyorum squat yapıyorum afedersiniz sapık gibi sürekli eşimin peşindeyim ilişkide tetikliyo diye ama malesef :(((
irem01 Mrvyksl sanci nasıl oluyor tarif edebilir misin? aralıklı mi geliyor yoksa uzun süreli mi? bel ağrısı yapıyor mu?
Toprakduru Benim ilk doğumumda sabah nişanım geldi akşama doğru sancılarım başladı ertesi sabah Doğum yaptım
Mrvyksl Seherr alalala catı durumunuz normal doğuma müsaitmi peki normalde bu kadar şeye olması lazım
Mrvyksl Bsyldrmdlk 2. Muaynem ilkine göre daha acılıydı daha uzun sürdü muhtemelen nisanımın gelmesini doktor tetikledi sizinde 2 den sonra gelebilir
irem01 Mrvyksl peki duzenli araliklarla mi gelip gidiyor yoksa tek seferde uzun mu sürüyor? benim de farklı zamanlarda adet sancısı gibi oldu ama tek sefer uzun sürdü tekrarlamadı
Seherr Mrvyksl müsait canım oldum çatı muayanesi 1 cm açıklık vardı en son bakalım yarın tekrar kontrole gidicem aşağıdan bakılacak inşallah açıklık artmıştır