Annehayali33 [url=https://hizliresim.com/mXN0O8][img]https://i.hizliresim.com/mXN0O8.jpg[/img][/url] 2 hafta sonra kalp atisi icin cagirdi
Meomeo Annehayali33 Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin. Çok anladığımdan değil ama minik bir nokta kadar bebek de görünmüş gibi gördüm yanlış mı gördüm bilmiyorum 😊😊😊
Fazilet_veli Annehayali33 oyy kuzum benim maşallah allahım uzun ömürler versin ikinizede. Ama şimdiden çok tatlı bişeye benziyo kiii
Deletedmom0071 Sizce iyi mi sorusunu pek anlayamadım. Kalp atışı duyulana kadar net bi şey kimse söyleyemez ki. İnşallah 2 hafta sonra o muhteşem sesi siz de duyarsınız ☺️🌸
Annehayali33 nurcel hayir sadece kese bekledigimiz gibi normal dedi 2 hafta sonra kalp atisi icin gel dedi
Gizemciim Annehayali33 tebrikler ben de ilk gittigimde ayni bu kadardi kese var bebegi gormeyi beklicez dedi. 8 gün sonra gittik hem yolk kesesi hem de bebek var. kalp atislarini da duyduk cok sukur. size de nasip olsun 🙏💕
azizeguneyy Annehayali33 ayyy minicikk kesecikkk😍 ben ilk ultrasonumda kese kocamandı bebek yoktu 1 hafta sonra kesede bebek oluşmuştu hadi hayırlı olsun bakalım😇