Yazey canım ilk kıyafetleri olduğu için leke yok hiçbirinde ondan aldım fiyatı uygun diye, birsey diyemeyeceğim bu konuda o yüzden , ben ebebeğin babyme sıvı deterjanını kullanmayı düşünüyorum yorumları falan güzel, herkes memnun bir de aynı markasının leke cıkarıcısı var onu da alacağım kısmetse