Yazey bende dalan roxy matik aldım. Hakmarda var, seçte var. Öyle 8 tl idi sanırım🙄 katılıyorum bütçe dayanmaz. Cildi yenidoğanda alerjik olur diye aldım ilk 3 ayı bir atlatalım bakıcam 6 aya kadar da devam edebilirim. Şampuan ne aldınız? Cosmetica.com da 1000ml unibaby şampuan 10tl idi ben ondan 3 tane aldım😂
Bütçeyi düşünmek lazım😅