Btl_zngn cut of değerinin altında diyosa düşük risk oluyo diye biliyorum. İyi bişey yani altında olması. Ama doktorunuz grafiklere değerlere bakarak yorumluyor en doğrusunu o söylicektir size. Allah’ın izniyle birşey yoktur inşallah. Kendinizi üzmeyin