Ecmelinannesi 36 da sancım çıktı 37 de hiç sancım çıkmadı 36 da gittiğim nst den beri sanki sancılarım kaçtı gitti 😂 hiç sancım olmuyor 37+5 olduk Perşembe gene nst ye gircem alttan henüz muayene yapmadılar sanırım 40 a kadar beklicem gibi hissediyorum 🥺🥰