Ozl3434 Kızlar merhaba ultrasona göre bugün 5+2yiz doktor bugün kesenin arkasında önemsiz bi kanama boşluğu gibi bir şey gördüm ama bunun nice büyükleri geçti kendiliğinden sadece önlem amaçlı bir hafta progestan kullan dedi. Canım sıkıldı haliyle yaşayan var mı hiç? Kanamam olmadı hiç lekelenmemde olmadı
Nigdelianne Ozl3434 o çok önemli bi şey değil ama ilaç kullan demişti doktor bana da. Sizde hiç canınızı sıkmayın geçiyor onlar.
SedefUygun Ozl3434 Bende geçen hafta hamile olduğumu öğrendim 2+4 daha ama lekem oldu aynı ilaca dün başladım emin olamadığı için doktor verdi ama araştırmama göre çoğu hamilelerin kullandığı bi ilaçmış herhangi bi sorun olmasın diye
Rabiatalan Ozl3434 canım sıkma sakın canını ben 12. Haftamda kanamayla gittim progestan kullanıyorum hala 35 haftama kadar kullanmam gerekiyormus. Suan 22 haftamdayım. Sıkıntı yok rahat ol sende ♥️
Ozl3434 Nigdelianne gerçekten mi ya ilk bebek olduğundan baya tedirginim ve ne yapmam gerektiğini bilmiyorum
Deletedmom0071 Evet küçük bi şey dediyse doktor genelde öyle oluyor bence canınızı sıkmayın çünkü bi doktor benim canımı sıkmıştı özele gittim rahmim böyle içeri doğru kıvrılmış her şey etkiliyor anlayacağınız. Allah şifa versin en tezinden ☺️
Ozl3434 Deletedmom0071 amin inşallah öyledir size de çok geçmiş olsun Allah sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin