nurten0804 Merhaba arkadaşlar. 2 yıllık evliyim 1 yıldır bebek istiyoruz. Bu ay nasip oldu. Şuan 4 haftalık gebeyim. Bugün çok az kahverengi lekelenmem oldu. Doktoruma gittim korkulacak bişey yok kesen duruyor dedi. Prosgestan 200 mg verdi. 2 hafta kullanacakmışım. Çok korkuyorum bişey olacak diye. Sizde yaşayan var mı ?
Ozican nurten0804 burda yüzde 90ı yaşamıştır zaten☺️ korkmayın.Bende yaşadım dikkat ettim lekelenmem geçene kadar.Sizde işçinizi alın dikkat edin kendinize
Seherr nurten0804 bendede oldu ilaç kullandım dikkat ettim bolca su içip yattım. Dikkat et kendine eğer artarsa veya kırmızıya dönerse beklemeden hemen doktora git
UmudumOldun nurten0804 içini ferah tut canım dinlen bol bol Benim ilk 3 ay 3 kere kanamam oldu . İnsan gerçekten çok çaresiz çok ümitsiz oluyor ama genelde çoğu kişininde yaşadığı birşey olduğunu görüyorum burada . Bol bol dinlen
nurten0804 Umarım öyle olur sabah akşam kullanmamı söyledi. Ama ağızdan değil diğer türlü daha etkili dedi. Yapabildim mi bilmiyorum açıkcası yaptıktan yarım saat sonra falan ilaç erimiş akıntı olmuş. Faydası olmustur değil mi
duygusm Bana da olmuştu, doktor ilaç bile vermedi. Bebeği kontrol etti, içerde kanama yok, herşey yolunda dedi. Rahim genişlemesinden olabiliyormuş. Özellikle kahverengi lekelenme çok normalmiş. Bana fazla kustuğum için zorlanmadan da olabileceğini söylediler. İnsan telaşlanıyor, çok iyi anlıyorum ama büyük ihtimalle önemli bir şey değildir 😊
Ask_H Benimde oldu 1 gün sürdü sayılır progestana başlamamı söyledi doktor ona başladık cuma da kontrolüm var geçti çok şükür inşallah bir daha yaşamayız kızlar...