Feba canim bende de var bir tane. Asılarini duzenli yaptirip çig gida vermediginiz surece evdeki kedilerden bir sey olmaz insallah. Salam sucukta cok vermemek gerekiyor. Kuru mamayla besleniyorlar zaten baska kedilerle temaslari da yoksa guvenlidir. Benim tek sorunum tüy sorunu. Bizimki cok döküyor ve tuyler bebegi rahatsiz eder mi cok diye korkuyorum...evladim gibi veremem ki napcam bolmiyorum sorun olursa var mi tuylere öneriniz;(