Mahi_nur Arkadaslar çokk düşündük ama bi türlü karar veremedik Afra nas koymayı düşünüyoruz ama emin olamıyoruz sizce nasl isim ?
Didi6 Afra tek başına güzel bence 😊 Nas bana isim olarak tuhaf geliyor. Afra Nas da ananas'ı çağrıştırıyor 😅
Deletedmom0071 Nas “insanlar” demek neden koymak istiyorsunuz ki? Afra isminde kimi tanıdıysam sevemedim herkesin çok sosyal ve uyumlu biri olduğumu söylemesine rağmen 🙋🏻♀️🌸
Mahi_nur Deletedmom0071 babası ikisini yanyana söyleyince hoşuna gitti o yüzden istedik nası.. afrayıda hem anlamı hemde kulağa hoş geldiği için istiyoruz