Mavilianne hllaltas25 6. Ayım da başladım toplu olarak zaten şu eksik bu eksik derken alınıp bitiyor hersey. Ağırlaşınca zor oluyor
FSCMK hllaltas25 21 haftada detaylıdan sonra toplu aldım sonra eksik gördüklerimide teker teker aldım zaman hızlı geçti 35+6 haftalık olduk
Dorukunannesi95 hllaltas25 12.haftamda basladim. Şuan 31.haftam iyi ki de almisim ufak ufak birikti dunya kadar esyasi oldu ve hic toplu bi para cikmadi cebimden
hllaltas25 Tubiorc bende 21. Haftadayım hevesleniyorum bir yandan bir yandan da erken deyip tutuyorum kendimi
MrsG Ben şu an 32deyim iyi ki kıyafetlerini filan almışım herşeyini, sadece odasını yapması kaldı eşim halledecek onu da. Gidip dolap ve bebek arabası alıcaz geri kalan herşeyi tam. Onlarda kafamızda tamam gibi zaten. 30 dan sonra zor oluyormuş gerçekten sona bırakmayın.