NurBalkas bölge hastanesini sevmediğim için doğumumu orda yapmayacağım ama cüneyt beyi tanıyorum bir çok tanıdığım doğumunu onda gerçekleştirdi çok iyi bir doktor. Bende 1 kere muayene oldum kendisine güleryüzlü, mahremiyete önem veren bir doktor kendisi 🙏