Fasulyem22 şöyle ki benim kayınvalidem şeker hastası ve iğnesini ben yapıyorum asla şeker hastası olan birine ilaç içme demedim beni diğerleriyle karıştırmayın. Ben gereksiz verilen her şeye karşıyım gerekiyorsa tabi ki içilmeli. Doktorumun her muayenesi 150 tl. 1,5 saatlik sohbetimiz oluyo her ay 2 defa ve hiçbirinde beni geçiştirmedi bu konuda da önyargıya başvurduğunuzu görüyorum. Zaten ben her şeyi kanıtlara dayanarak söylerken siz neredeyse her cümleye “bence” ile başlamışsınız. Ben tıbba karşı değilim endüstrisine karşıyım dediğim gibi beni sadece alternatif tıbba güvenen insanlarla karıştırmayın. Sağlıkçı olarak gurur duymanızı beklerdim sizden daha çok makale okumuş ve doktoruyla tartışmış birisiyim. Ama cahil insan karşısındakini cahil görürmüş bu yüzden hayal kırıklığına uğramadım açıkçası. Bu arada ben karadenizliyim yediğim pekmezi kendimiz yapıyoruz kavanoz kavanoz yeme işini ancak kendisine güvenmeyen birisi yapar ben tevekkül ettim gerisi hikaye. Size de öneririm özellikle dut pekmezi iyi kan yapıyor. En azından sentetik kan ilaçlarından daha organik. Tekrar ediyorum Allah bizi “ahlaklı” tıpçılar ve sağlıkçılarla karşılaştırsın. Cebine benim sağlığım üzerinden extra ücret gireceklerle değil 🙏🏻🌸