Sibelclk Kızlar merhaba 26 haftalık hamileyim ara ara sol kalcamın üstü belimin soluna şiddetli ağrı saplanıyor yürüyemicek derecede sebebini bilen varmı acaba ???
Gamze43 Sibelclk benimde oluyordu daha önce magnezyum eksikliği olabilir şade maden suyu iç ama meyveli yasak
Prenstalha Gamze43 aynen bende de magnezyum eksikliği çıktı doktor um onun için hap verdi ve 1 hafta da kendime geldim
Gnl_grb Kızlar benim belim değilde sag kasıgım cok feci agrıyor adet sancısı gibi 20 haftalık olduk sayılır elimi vurunca Bi kitle geliyor cok sert ama sol tarafta yok acaba bebek mi ve neden agrıyor kasılıyor Bi taraf 😢🙄
Gnl_grb Superfreshlerim ya acaba ben dün gece uyurken yataktan düştüm sırt üstü ondan mı diye düşünüyorum ama geçiyor yawş yawaş