Gizemmali71 33+2 yiz kanamam oluyo benim gibi olanlar var mı ne yapıyorsunuz ilaç falan kullanıyor musunuz kızlar ?
Gizemmali71 Awkim 31 de başladı nst de sancı çıkmıyo kalp atışları normal ultrasonda geriye normal ama kanamam var nidicard kullanıyorum